יום שבת, 3 בדצמבר 2011

adevar si minciuna





Asculta-ti Inima si analizeaza ce simti cu Mintea...





TRANDAFIRI, 
ROZE
DIN CARTEA "ZOHAR LA'AM",
SAU ZOHAR PENTRU TOTI
שושנים 
,מאמר דודי לי ואני לו הרועה בשושנים
 פרשת שמות 
"מתוך ספר "זוהר לעם




DE CE OARE 
AU  SPINI, ROZELE


FARA ACESTI SPINI 
ELE NU POT EXISTA.





תע"ס חלק ג'
10:04 קריין: אות נ' ב"אור פנימי" מתייחסת למילים "נעשית שם מסך ופרגוד".
Noi trebuie doar sa intelegem ca Baal Ha Sulam - cand a scris TES, a avut o problema, pe de o parte a scris ceva foarte foarte profund, clasic, academic, - pe de alta parte cine incepe studiul, trebuie intrun fel sa fie introdus, trebuie totusi sa inteleaga textul.

רב: אנחנו רק צריכים להבין שבעל הסולם שכתב "תלמוד עשר הספירות" היתה לו בעיה מצד אחד הוא כותב משהו מאוד מאוד יסודי, קלסי, אקדמי. מצד שני מי שמתחיל ללמוד הוא צריך להיכנס איכשהו, הוא צריך גם כן להבין את הדברים

Inceputul Creatiei este cel mai greu de explicat,
urmeaza detaliile, ounde arecum e mai usor,
limba este mult mai bogata cu multe detalii elemente, dar la inceput...
si totul de pe inaltime spirituala,
de aceea el nu...el iti merge in intampinare atata cat poate,
dar insa nu pe socoteala profunzimii lucrurilor
de care stie ca trebuie sa fie acolo prezenta in fiecare propozitie.




. התחילת הבריאה זה דבר הכי קשה, אחר כך באים פרטים זה איכשהו יותר קל, כי יש הרבה.. כבר שפה יותר עשירה, פרטים הרבה, אבל בהתחלה עדיין זה.. והכל בגובה הרוחני. אז הוא לא.. כמה שהוא משתדל הוא הולך לקראתך, אבל לא על חשבון עמקות הדברים, שבכל זאת הוא רואה שצריכים להיות מונחים בתוך כל משפט.
לכן כאן משפטים הם מאוד כאלה לעומק, הרבה יותר מה שאחר כך. אחר כך הם יותר בטכניקה נגיד שם אריך אנפין, אבא ואמא, זו"ן, שם זה דברים יותר כאלו מפורטים וקלים, קרובים גם כן אלינו. כאן זה מאוד גבוהים, כל מושג הוא כולל בתוכו מה שאחר כך יתפשט ממנו. קשה, משפטים לא פשוטים, אבל אין לו ברירה, מצד אחד הוא חייב בצורה החיצונית שכל משפט יראה פשוט למתחיל, כי מתחילים מחלק א' והלאה. הוא לא יכול להתחיל לך כמו שזוהר כותב, הוא לא שם לב על כלום. "ספרא דצניעותא" מתחיל בום, ראש דאריך אנפין וכל הדברים, כאן הוא לא יכול. לכן בצורה החיצונית משפטים פשוטים ובעמקות שלהם מאוד מורכבים.
12:25



 מאמר החירות חלק ד'

תלמיד: האם נכון לעשות איזה דיון חברתי על אותו מצב באותה צורה שתיארת את עבודה הפרטית של האדם, כקבוצה עולמית לעשות מין משהו כזה, איזה תהליך בשביל שביחד נתקדם לזה, בשביל לשמור על אותה אחדות, או זה דבר שכל אחד צריך לעשות באופן אישי?
רב: לא, אפשר יחד, אפשר לדבר על כל דבר. אפשר לדבר. שאלה היא עד כמה שזה לא מונע מאיתנו לטפל בכל הדברים האחרים. כי יש לך רעיון כזה ולשני כזה ולשלישי כזה, ואתם הולכים מבולבלים, וכל אחד מבלבל את האחרים כאילו שזה חשוב, וכל אחד לא יכול להגיד לא, כי אם הוא יגיד לא לחבר כאילו שהוא מזלזל בו, ואז יוצא שאתם נותנים תעסוקה זה לזה וכל המפעל וכל הקבוצות עובדים רק על שטויות שלהם. אני אומר "שטויות", כי יש דברים עיקריים בסיסיים שאז אנחנו שוכחים עליהם. ולכן אני לא אוהב את זה.
ישנה העבודה, זה עבודת ההפצה קודם כל בצורה החיצונית כלפי כל העולם, חייבת להיות בצורה המועילה ביותר, וצריכים לבדוק את זה. ולצערנו רוב החברים שלנו לא כל כך מבינים את זה, זה דבר אחד, ודבר שני שעבודה פנימית אנחנו לומדים כאן ועובדים בזה. אבל לא ילך זה בלי זה, ולא על חשבון אחד על השני. 25:50



 

De la Minciuna la Adevar

de Rabash                           



                                           
Trebuie sa existe un mijloc,
o platforma
de unde sarim  
de la minciuna la adevar,
minciuna din adevar. 

minciuna,
dar nu intru totul minciuna,
dat fiind ca el crede
ca minciuna este un adevar.

si merge pe calea minciunii
crezand ca este adevar
deci
aceasta  nu este
minciuna adevarata.
Insa daca stie
ca intradevar merge pe cale de minciuna
deja merge cu adevarul,
deoarece stie ca e o minciuna.

Si atunci are o platforma,
de unde sa patrunda in adevarul adevarat,
de la adevarul despre minciuna,
in adevarul adevarat.





Un Talhar Urias
din cartea ZOHAR LA AM
TOLDOT, Ha Brachot parag. 202 
un rege care avea 
cateva regimente de eroi, 
ministrii raspunzatori de razboaie, 
ce stiu sa organizeze razboaiele, 
care erau pregatiti 
sa se impotriveasca unor regi curajosi, 
sa desfasoare luptele cu ei. 
deocamdata auzi Imparatul 
despre un Talhar Mare. 
spuse: "aceste straji de la Porti, 
sa plece sa se lupte cu el".
I-au raspuns servitorii: 
"din toate detasamentele
tu trimiti incolo 
doar pe acestia."
spuse Regele:
"contra acestui Talhar 
sunt indeajuns si acestia,
si toti ministrii si toate regimentele de elita, 
sa astepte lupta  
impotriva Regilor Eroi din Ziua Razboiului, 
cand voi avea de ei nevoie, 
sa fie gata." 


Ceruri Superioare
din ZOHAR LA AM
  parashat Trasurile lui Par'oh si ale Armatelor lui
litera 166 -168 







Si in fiecare cer
sunt fixate inscrise stele permanente
gradatii sub forma de "VINO",
si stele alearga in fiecare cer si cer,
trepte sub forma
de "DU-TE".

si deasupra tuturor ARVUT,
GAR al tuturor Zarilor,
si din Lumina Sa Gingasa Lumineaza
Toate aceste Ceruri. 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה